جمعه 25 اکتبر 2024

چند ترفند برای گرفتن سلفی زیبا با موبایل

گرفتن سلفی زیبا ترفندهای خاص خود را دارد. خب مسلما ما باید قوانین خاصی را رعایت کنیم تا بتوانیم یک عکس سلفی زیبا بگیریم.

طبق اطلاعات بدست امده عکس سلفی”Selfie” یا “عکس از خود” یا “عکاسی پرتره از خود” یک نوع عکس است که با دوربین جلوی گوشی گرفته می شود .

در اینجا چند نکته برای گرفتن سلفی زیبا را به شما معرفی می کنیم.

برای گرفتن سلفی زیبا به پس زمینه عکس دقت کنید

به گزارش وبلاگ عارف رایانه برای گرفتن سلفی زیبا شما باید پس زمینه زیبایی هم داشته باشید. سعی کنید یک منتظره یا یک بخش زیبا را برای پشت عکستان انتخاب کنید. طبیعت برای عکس سلفی گزینه مناسبی است.

البته لازم نیست برای گرفتن سلفی زیبا به نوک قله کوه یا کنار یک حیوان درنده بروید که برای سلامتی تان هم خطرناک باشد.

چند ترفند برای گرفتن سلفی زیبا با موبایل

برای گرفتن سلفی زیبا مراقب عکس خراب کن ها باشید.

شاید برایتان اتفاق افتاده که گاهی از خود عکس زیبایی گرفتید اما وجود یک دست ، یک حیوان ، یک کودک یا …. عکس شما را جالب نکرده است. پس قبل از گرفتن عکس سلفی مراقب عکس خراب کن ها باشیدو  نگاهی به اطرافتان بیاندازید . مثلا ممکن است که یک کودک یا یک عضو خانواده نا خواسته وارد عکس شما شود.

برای گرفتن سلفی زیبا عکس های دسته جمعی بگیرید.

در سلفی گرفتن واجب نیست که عکس ها یک نفره باشد. سلفی گرفتن یک قانون دارد: شما خودتان باید در عکس باشید، اما قانون دیگری وجود ندارد. بنابراین می توانید افراد دیگری مانند دوست، خواهر، برادر یا حیوان خانگی تان را در سلفی خود استفاده کنید.

برای گرفتن سلفی زیبا عکس تان را ادیت کنید.

شما میتوانید هنگام عکس سلفی ان را ویرایش کرده و به تصویر دلخواهتان نزدیک تر کنید. کمی خلاقیت به خرج دهید و قبل از آپلود عکس، آن را ادیت کنید. مثلا قسمتی از پس زمینه را بردارید، اندازه و رنگ آن را تغییر دهید، قابی مناسب برایش پیدا کنید و … .

برای گرفتن سلفی زیبا بهترین زاویه را پیدا کنید.

هنگام گرفتن سلفی زیبا ، زاویه های مختلف صورتتان را امتحان کنید.به عنوان مثال اگر کمی سرتان را به سمت چپ یا راست بچرخانید، عکس از حالت تخت بیرون می آید.حتی می توانید کمی دوربین را بالاتر از سرتان نگه دارید تا چشم هایتان برزگ تر و بینی تان کوچک تر نشان دهد. خب حتما متوجه شده اید که همه ما در زاویه ای عکسمان بهتر از زوایای دیگر می شود و باید به این نکته توجه کنیم.

برای گرفتن سلفی زیبا خریدتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما حتی می توانید از طریق سلفی، چیز جدیدی را که خریده اید،از گوشواره گرفته تا مواد غذایی که اخیرا به آن علاقمند شده اید، با دیگران به اشتراک بگذارید. فقط لبخند را فراموش نکنید، هیچ کس چهره عبوس شما را دوست ندارد. ولی خب برخی ها هم با این موضوع مشکل دارند. میترسد نکند کسی توانایی خرید ان وسیله را نداشته باشد و غصه بخورد.

برای گرفتن سلفی زیبا گاهی خود واقعی تان باشید.

سلفی گرفتن بهتر است متفاوت باشد. گاهی با ارایش گاهی بی ارایش . گاهی با لباس مهمانی گاهی با لباس ساده . گاهی در رستورانی شیک و گاهی سر سفره ری زمین. تنوع داشته باشید. شما همیشه عکس هایی از خودتان، همان شکلی که دیگران شما را می بینند، منتشر می کنید، اما خوب است گاهی از چهره بدون آرایش خود، مثلا زمانی که از خواب بیدار می شوید، عکس بگیرید تا دیگران هم با «چهره واقعی» شما آشنا شوند.

برای گرفتن سلفی زیبا مدل های رایج را تست کنید.

شما میتوانید برای سلفی گرفتن از عکسهای دیگران ایده گرفته و مدلهای مختلفی را امتحان کنید. حتما با دیدن عکس های دیگران،بعضی از حالات رایج سلفی ها را شناخته اید.شما هم می توانید از آن مدل ها الگو برداری کنید اما در گذاشتن تگ هایتان کمی دقت کنید.

برای گرفتن سلفی زیبا به نور اهمیت دهید.

نور پردازی در سلفی گرفتن بسیار اهمیت دارد. اگر میبینید عکستان در سلفی خوب نشده زاویه را با توجه به محل نور عوض کنید. چون نور زیاد یا نور کم عکس شما را خراب میکند و زحمتتان به هدر می رود.

امیدواریم از این بخش از وبلاگ عارف رایانه درباره ترفندهای گرفتن سلفی زیبا استفاده لازم را برده باشید.

اگر شما نکته دیگری در درباره گرفتن سلفی در نظر دارید حتما در بخش نظرات بیان کنید تا دیگران از ان استفاده کنند.

About

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *