سه‌شنبه 22 اکتبر 2024

به نظر شما مزایای ویندوز 8 چیست ؟

ویندوز 8 مزایا و ویژگیهای خاص خود را دارد . مثلا سرعت اجرای ان ، ظاهر ان و … میتواند جزو مزایای ویندوز 8 باشد . همچنین ویندوز 8 دارای یک آنتی ویروس درونی است . در این پست از وبلاگ عارف رایانه برخی از مزایای ویندوز 8 را برایتان بیان میکنیم .

مزایای ویندوز 8 : سرعت اجرا

یکی از مزایای ویندوز 8 سرعت ان است . به گزارش وبلاگ عارف رایانه سرعت اجرای ویندوز هشت یا به عبارتی زمان بوت آن نسبت به ویندوز 7 بسیار زیاد شده است . به طوری که کاربران در مدت زمان کمتری می توانند به سیستم عامل دسترسی پیدا کنند. در همایشی که برای معرفی این نسخه برگزار شد، در یک لپ تاپ قدیمی که زمان تولید آن برای سه سال پیش بود وینـدوز هـشت تـوانـست در کمتر از 10 ثانیه پس از روشن شدن دستگاه اجرا شود. پس سرعت بالا امدن ویندوز 8 خیلی خوب است .

مزایای ویندوز 8 : مرورگر وب

نسخه جدید نرم افزار اینترنت اکسپلورر در دو شکل روی ویندوز هشت استفاده می شود.

شکل اول که برای تبلت ها است در رابط کاربردی مترو استفاده شده است و علاوه بر امکانات زیادی که دارد کاربرد آن هم راحت تر است.

شکل دوم مانند برنامه های قبلی است که اکنون با کمی تغییر و اصلاحات به نسخه دهم ارتقا پیدا کرده است..

.

پیشنهاد ما : کلیدهای میانبر ویندوز 8 کدامند ؟

.

مزایای ویندوز 8 چیست ؟
مزایای ویندوز 8 چیست ؟

مزایای ویندوز 8 : بازی و گیمرها

یک مزایای ویندوز 8 اینست که در ویندوز هشت بازی ها اجرای بهتری دارند . طبق اطلاعات بدست امده مایکروسافت با استفاده از رابط نرم افزاری دایرکت ایکس و ارتباط بهتر با سخت افزار و همچنین هماهنگی بیشتر با بازی ها در اجرای مواردی مثل هوش مصنوعی تلاش کرده است ویندوز هشت را به سیستم عامل گیمرها تبدیل کند. ینی بازی ان به بهترین وضع میرسد.

مزایای ویندوز 8  : نسخه پشتیبان

طبق اطلاعات بدست امده در وینـدوز 8 امکـانـات متفـاوتـی بـرای تهیه نسخه پشتیبان بر اساس زمان های مشخص اضافه شده است که کارآیی بهتری نسبت به مدل های قبلی دارند. این پشتیبان ها به صورت خودکار تهیه می شوند و فضای کمتری اشغال می کنند

برخی دیگر از مزایای ویندوز 8

مزایای ویندوز 8 : فایل های ایزو

در ویندوز 8 مایکروسافت تصمیم گرفت از فایل های ایزو پشتیبانی کند. این فایل ها تصویری از یک سی دی یا دی وی دی به طور کامل هستند که اکنون به عنوان یک استاندارد جهانی مورد تایید هستند. فایل های ایزو را می توان روی دیسک ذخیره کرد یا آنها را به عنوان یک دیسک مجازی در سیستم عامل مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از فرمت ها نیز VHD است که برای درایو مجازی به کار می رود و در ویندوز پشتیبانی می شود.

عمق رنگ و نسل سوم  USB

مایکروسافت در ویندوز هفت پشتیبانی از ترکیب رنگی 30 و 48 بیتی را به سیستم عامل اضافه کرد و اکنون این گزینه به 128 بیت ارتقا پیدا کرده است. این سطح به طور پیش فرض در ویندوز قرار دارد. ویندوز هشت از درگاه نسل سوم USB هم پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به نصب درایو نیست. البته برای این گزینه باید سخت افزار سیستم دارای USB 3.0 باشد

آنتی ویروس درونی

ویندوز 8 دارای یک آنتی ویروس درونی است .در هسته اصلی ویندوز یک آنتی ویروس درونی استفاده شده که می تواند قبل از شروع به کار سیستم عامل از سلامت آن مطمئن شود. اگر یک فلش دیسک آلوده به یک ویروس خطرناک به رایانه متصل باشد سیستم عامل یا آن را پاک می کند یا از اجرا خودداری خواهد کرد. البته این در حالت تئوری است و باید دید ویندوز در عمل تا چه حد می تواند با ویروس ها مقابله کندفواید ویندوز 8, ویژگیهای ویندوز 8 , ویژگی ویندوز 8 , خصوصیات ویندوز 8 , ویژگی های ویندوز 8, مزایای ویندوز 8 نسبت به 7

 

About

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *