جمعه 18 اکتبر 2024

اپل آیدی و گیفت کارت آیتونز Apple ID

قبل از همه ی اینها شما باید قادر باشید تا یک اپل آیدی برای خود بسازید. بخش featured: در این بخش از آپ استور می توانید با جدیدترین آپ ها و برنامه ها و بازی ها و یا محبوب ترین ها آشنا شوید. همچنین می توانید اپل آیدی خود را با گیفت کارت آیتونز شارژ کنید .با این قسمت می توانید اکانت را شارژ کنید: قسمت redeem. در ادامه این مقاله از سایت عارف رایانه به بررسی تنظیمات اپل آیدی خواهیم پرداخت.

اپل آیدی

تنظیمات اپل آیدی: بخش Updates

نرم افزارها و بازی ها هر روز یا هر هفته یا هر ماه آپدیت می شوند. جدیدترین آپدیت های نرم افزارها و بازی های اپل خریداری شده در این بخش معرفی شده است و می توانید به راحتی آپ مورد نظرتان را به آخرین ورژن آپدیت کنید.

آموزش وارد کردن اپل آیدی در اپ استور آیفون

ابتدا از صفحه اصلی آیفونتان وارد بخش Settings یا همان تنظیمان شوید سپس و به قسمت آبی App Store که همان تنظیمات فروشگاه است بروید، صفحه‌ای باز خواهد شد که از شما Apple ID & Password میخواد پس شما باید اپل آیدی و پسورد را با دقت وارد کرده و کلید Sign in را فشار دهید. تبریک میگوییم! پس از زمان اندکی شما لاگین شده و میتوانید از آپ استور دانلود کنید.

App Store اپل بزرگترین مرکز دانلود بازی و برنامه در تمامی دستگاه ها است و شما براحتی میتوانید هر آنچه که دنبالش هستید را پیدا کنید. در نتیجه تنها کافی است اپل آیدی داشته باشید و آپ مورد نظر خود را سرچ کنید. سرچ آن همانند گوگل بوده و براحتی همه چیز را پیدا می کنید. کاربران عزیز اگر سوالی داشتید در زیر همین پست مطرح کنید تا پاسخ دهم.

همانطور که می دانید قبل از استفاده از دستگاه های اپل مانند آیفون و آیپد باید حتما اپل آیدی (Apple ID) داشته باشید وگرنه امکان استفاده از تمام امکانات را نخواهید داشت.

اصلا اپل ایدی چیست؟

اپل آیدی

اپل ایدی همان شناسنامه کاربران اپل و آپ استور است. ساخت Apple ID اولین پیش نیاز جهت بهره بردن از استور غنی و اپلیکیشن‌های بی‌نظیر اکو سیستم ios است. به همین دلیل هر شخصی که دستگاهی از محصولات اپل یا به اصلاح idevice را تهیه می‌کند بایستی در اولین فرصت اپل ایدی خود را بسازد. متاسفانه شرکت اپل برخلاف روند بسیار ساده سایر شرکت‌ها اعم از گوگل و مایکروسافت، از روند پیچیده‌تر و البته به همراه امنیت بالاتری جهت ساخت اکانت برای کاربران خود استفاده کرده است.

Apple همواره در تلاش بوده است تا از راه‌های فرعی و غیر قانونی ساخت آیدی جلوگیری کند. داشتن Apple ID برای تمام کاربرانی که از ios و اپل استور استفاده می‌کنند رایگان است. با داشتن اپل ایدی کاربر اپل می‌تواند بدون نیاز به کمک کسی یا مغازه ای، اپ های مورد نیاز خود را از App Store نصب کند و آنها را آپدیت کند. با داشتن Apple ID حتی خرید آپ ها پولی نیز بدون واسطه انجام می‌شود و تنها نیاز به گیفت کارت آیتونز دارد و هیچ پیچیدگی در کار وجود ندارد. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر کاربر دستگاه های ios هستید و تاکنون اکانت آیتونز اختصاصی خود را نساخته‌اید، همین حالا دست‌ به کار شوید و خود را از وابستگی به مغازه ها و خدمات موبایل خلاص کنید.

قبل از شروع، نیاز داریم تا برنامه‌ی آیتونز یا به انگلیسی iTunes را روی کامپیوتر نصب کنید. مهم نیست سیستم‌ عامل شما مکینتاش باشد یا همان ویندوز خودمان، همیشه می‌توانید از خود سایت اپل و قسمت آیتونز آخرین نسخه‌ی از برنامه را به صورت کاملا رایگان و راحت دانلود و نصب نمایید.

♦ قدم اول: نرم افزار آیتونز را باز کنید و از قسمت چپ بالای آیتونز بر روی سه نقطه کلیک کنید. سه نقطه در کنار علامت فیلم و آیکون موسیقی قرار دارد. پس از باز شدن سه نقطه بر روی اپ ها یا apps کلیک کنید.

♦ قدم دوم: در این مرحله کافیست یک نرم افزار رایگان پیدا کرده و آنرا دانلود کنید. در سمت راست تصویر نمونه ای از برنامه های رایگان موجود است. بر روی آن کلیک کرده و GET را بزنید تا دانلود شود.

♦ قدم سوم: در این مرحله قبل از دانلود باید اپل آیدی خود را وارد کنید. ولی ما که اپل آیدی نداریم و باید بسازیم!! احسنت. درست است. بر روی گزینه ی CREAT APPLE ID کلیک کنید تا به قسمت ساخت  APPLE ID بروید.

♦ قدم چهارم: بر روی Continiu و در مرحله بعد تیک aGree را بزنید. در این مرحله باید اطلاعات شخصی اعم از تاریخ تولد و ایمیل پشتیبان و پسوورد را وارد کنید. دقیت کنید که پسوورد حتما باید دارای یک علامت یا عدد و یک حرف بزرگ باشید.

♦ قدم پنجم: در این مرحله باید PAyment Method را روی None قرار دهید و بعد از آن کار تمام است.

تبریک میگویم شما صاحب یک اپل آیدی اختصاصی شده اید و می توانید از آن لذت ببرید. آپ دانلود و نصب و آپدیت کنید و یا توسط آن و یک گیفت کارت اپل برای خود در بازی کلش آف کلنز چم خرید کنید.

لطفا نظرات و سوالات خود را زیر این پست مطرح کنید.

منبع: https://arefrayaneh.com

About

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *