شنبه 18 می 2024

روش نصب همزمان چند تلگرام و تصاویر

تلگرام یک نرم افزار پیام رسان است که طرفداران زیادی دارد. گاهی به دلایلی نیاز داریم که بیش از یک تلگرام بر روی کامپیوتر ما نصب باشد . به گزارش وبلاگ عارف رایانه این کار امکان پذیر است. در این پست ما به آموزش تصویری نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر می پردازیم. امیدواریم استفاده کافی را از این مطالب ببرید .

روش اول برای نصب همزمان چند تلگرام (استفاده از نسخه وب)

به گزارش وبلاگ عارف رایانه نسخه وب تلگرام هم مثل نسخه دسکتاپ است. این نسخه برای عمل روی مرورگر هست، شما میتونید علاوه بر نسخه نصب شده روی کامپیوتر ، با مرورگرتان از نسخه وب استفاده بکنید .

اکنون شما باید برای استفاده از نسخه وب به آدرس زیر برید ، مثل سایر نسخه ها شمارتان را وارد کنید و منتظر کد تایید باشید. در مرحله بعدی کد را وارد کنید و وارد اکانت تان بشوید.

web.telegram.org

روش دوم نصب همزمان چند تلگرام (استفاده از نسخه پرتابل)

اکثر برنامه های امروزی حتی تلگرام میتوانند از نسخه پرتابل استفاده کنند. وقتیکه نسخه پرتابل تلگرام ویندوز را دانلود کردید ( portable version for windows  ) فایل اجرایی تلگرام را اجرا  کنید و از آن استفاده کنید. شما میتوانید در کنار نسخه نصبی  از نسخه پرتابل استفاده نمایید.

روش سوم نصب همزمان چند تلگرام (تغییر مسیر نصب)

جالب است بدانید که شما با تغییر مسیر نصب خیلی راحت میتونید چند تلگرام در کامپیوتر خود داشته باشید.

۱- در اولین مرحله برای نصب همزمان چند تلگرام روی فایل نصبی تلگرام دابل کلیک کنید تا عملیات نصب شروع شود.

۲-در مرحله بعدی  در این قسمت باید آدرس پیش فرض را تغییر بدهید. این ادرس میتواند هر پوشه یا درایوی به غیر از پوشه فعلی باشد.

( حتی میتوانید داخل همان درایو c هم نصب کنید. فقط یک پوشه جدید بسازید و مسیر نصب را  به برنامه بدهید.)

بیشتر بدانید : نحوه ویرایش پیام‌ ارسال شده در تلگرام

۳- در بخش بعدی میتوانید یک عدد یا شماره به آخر اسم اضافه بکنید. همچنین میتوانید اصلا به آن دست نزنید. اکنون باید روی Next کلیک کنید تا مراحل نصب به پایان برسد. به همین راحتی.

نصب همزمان چند تلگرام
نصب همزمان چند تلگرام
نصب همزمان چند تلگرام
نصب همزمان چند تلگرام

۴- نصب تلگرامتان پایان یافت. شما با انجام این مراحل دو تلگرام در ویندوز خود دارید. برای اینکه فرق بین تلگرام جدید با قبلی را متوجه شوید میتونید اسم تلگرام جدید را  عوض بکنید و یا یک آیکون با یک رنگ دیگر برایش انتخاب بکنید.

۵- این نکته هم بیان کنیم که برای تغییر آیکون میتوانید روی شورت کات برنامه کلیک راست بکنید و به بخش properties بروید. سپس از قسمت Change icon آیکون مورد نظرتان را انتخاب بکنید. امیدواریم از مطالب این پست بهره کافی را برده باشید . موفق باشید.

نصب همزمان چند تلگرام در ویندوز , نصب همزمان چند تلگرام در کامپیوتر ,نصب همزمان دو تلگرام ,نصب همزمان دو تلگرام,نصب همزمان دو تلگرام در ویندوز  , نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر ,نصب دو تلگرام,نصب چند تلگرام ,نصب چند تلگرام در ویندوز , نصب چند تلگرام در کامپیوتر

About

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *