یکشنبه 8 سپتامبر 2024

آیا گوشی هوشمند Oppo A7 انتخاب مناسبی است؟

یکی از گوشی‌های هوشمندی که دارای قابلیت‌های فراوانی می‌باشد و به تازگی معرفی شده است را می‌توان گوشی Oppo A7 دانست. محصولات زیادی در سال جاری توسط شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند معرفی شده‌اند و این مسئله را می‌توان یکی از دلایل مهم جذابیت هم اکنون بازار گوشی‌های هوشمند به حساب آورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی و ارزیابی گوشی هوشمند Oppo A7 بپردازیم، بر اساس اطلاعات موجود می‌توان گفت که این دستگاه هوشمند می‌تواند فروش بسیار خوبی را به دست آورد، البته نباید قیمت مناسب آن را نیز فراموش کرد.

Oppo A7

ارائه اطلاعاتی در رابطه با گوشی هوشمند Oppo A7

علاقه‌مندان به شرکت نرم افزاری عارف رایانه، یک گوشی هوشمند را می‌توان از جنبه‌های گوناگونی مورد بررسی قرار داد، اما چیزی که مهم‌تر از ویژگی‌های یک محصول می‌تواند باشد، بدون تردید اهداف شرکت سازنده است. همانطور که استحضار دارید، شرکت هواوی بعد از سال‌های طولانی و با تلاش فراوان توانست جایگاه شرکت اپل که همان رتبه دوم جهان است را نصیب خود نماید. این کار به سادگی انجام نشده و شرکت هواوی سختی‌های زیادی را در این راه متحمل شده است. موفقیت‌های شرکت هواوی باعث شده تا شرکت‌های کوچک و تازه تاسیس با الگوبرداری از آن بتوانند با جسارت بیشتری کار کنند و به تولید دستگاه‌های هوشمند بپردازند. هم اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد که حکایت از تصمیم شرکت هواوی برای تصرف جایگاه اولی جهان از چنگ شرکت سامسونگ است، شرکتی که سالیان درازی است توانسته با تولید محصولات با کیفیت، جایگاه اولی را برای خود حفظ کند. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی Oppo A7 خواهیم پرداخت.

از مشخصات گوشی Oppo A7 چه می‌دانید؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی هوشمند که در ابتدا می‌تواند باعث جذب نظر و یا رد نظر مخاطبین شود را می‌توان صفحه نمایش و کیفیت آن عنوان کرد، از همین رو شرکت Oppo برای محصول جدید خود از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1520*720 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 9:19 استفاده کرده است. گوشی Oppo A7 دارای یک محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 3 هم می‌باشد که می‌تواند از نمایشگر گوشی هوشمند در برابر خطرات محافظت به عمل آورد. اینطور که پیداست این گوشی هوشمند از سیستم عامل Android 8.1 Oreo نیز بهره می‌برد، سیستم عاملی که توانسته رضایت کاربران و شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را جلب نماید.

حافظه، رم و قدرت پردازنده

Oppo A7

گوشی هوشمند Oppo A7 از پردازنده شرکت کوالکام و مدل Qualcomm Snapdragon 450 استفاده می‌کند. این محصول میان رده در دو مدل با مقدار رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه شده است، در مدل اول شاهد رم 3 گیگابایت و حافظه 32 گیگابایت هستیم و در مدل دوم هم یک رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت در گوشی قرار دارد. کسانی که نیازمند فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستند هم می‌توانند با تهیه یک کارت حافظه جانبی تا میزان 256 گیگابایت، نیاز خود را برطرف سازند.

کیفیت دوربین و قدرت باتری

دوربین دوگانه عقب با کیفیت‌های 13 و 2 مگاپیکسل و همچنین دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل توانسته‌اند نظرات علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را جلب نمایند. گوشی هوشمند Oppo A7 داراییک باتری قدرتمند 4230 میلی آمپری بوده و با قیمتی معادل 270 یورو نیز در حال عرضه می‌باشد.

منبع: https://arefrayaneh.com

About

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *